
داداشا آبجیا...
خواهشـــــــــــــــــا...
اگه می خواین فحش بدین...
درخواست بدین...
از همون اول ورودتون خارج شین...
نظــــــــــر نمی خوام...
معرفت میخوام...
آدمای باجنبه تو این وبلاگن...
پس جنبه ندارین...
خروج رو که بلدین...
در ضمن از تمام
دوستای عزیزی که دلگرمی منن...
تشکـــــــــر ویژه دارم...❤❤❤❤
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: گمشو,گم شو از زندگیم,گمشو بابا,گمشو عوضی,برو گمشو,در گریز گم میشویم, نویسنده: بازدید: 10