
آبجی نمیدونم کجایی؟؟
نازنینم رفتی...
رفتی تنهام گذاشتی...
ایمیلمو حذف کردم...
دیوونه بازی درآوردم...
خستم...
میفهمی ازین همه سردرگمی...
نمیشه باشی...؟؟!!!
حتی اگه خوب نباشی...
حتی اگه دعوام کنی...
نمیتونم میشه بیای...
ایمیل جدیدم هس...
نفس ابجی باش...
چهارشنبه شانزدهم فروردین ۱۳۹۶ | 19:24 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78