اصن خوب نیسم...
چقدر بدن آدما...
هیچ وقت نفرین نمیکنم...
اما امروز میخوام یه شکایت اساسی بکنم...
از آدمای بیمعرفت...
از احمقی خودم...
از نفسای گرفتم...
از هیچی و از همه چی...
وقتی کاسه صبرم میخواد بریزه یکی برش میداره خالیش میکنه...
باز باید دوباره شروع کنم...
همیشه همینه...
لعنت به همه چی تف تو روحت دنیا...
ازت بدم میاد حالیته...؟؟؟؟؟؟
پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 21:48 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17