این وبلاگ خاطراتی داره واسم که با هر بار مرورشون میمیرم و زنده میشم...
پس تمومش میکنم...
بخاطر نازنینی که نیومد و گذاشت بمونم تو این وضعیت نامفهموم...
بخاطر داداشم...
بخاطر اشکایی که پای وبم ریختم...
ولش میکنم...
عزت زیاد...
همگی...
دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۶ | 0:0 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7