عزت زیاد مخاطبای بی مخاطب من...

خرید بک لینک
پرونده این وبلاگ لعنتیو میبندم...

این وبلاگ خاطراتی داره واسم که با هر بار مرورشون میمیرم و زنده میشم...

پس تمومش میکنم...

بخاطر نازنینی که نیومد و گذاشت بمونم تو این وضعیت نامفهموم...

بخاطر داداشم...

بخاطر اشکایی که پای وبم ریختم...

ولش میکنم...

عزت زیاد...

همگی...

دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۶ | 0:0 | کوچ کرده راه بی راه |

ترمینال سوخته شهر ...

ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43

صفحه بندی