فرشته ها هیشه وجود دارن...
اما
.
بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگن ****دخمـــــــــــــــل****
ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 17:03