
وقتی برای بودن کسی تلاش می کنی که بودنش واست مهمه... دو تا خواهـــــــــــــر... پشت هم... با یه درد مشتـــــــــرک... خواهری من برام تکیه گــــــــاهه... گاهی وقتا در دسترس نیس... اما تو وقت نبودنش هم بهتر از بودن خیلیاس... ابجی دوست داشتنی من... این پستو تقدیمت میکنم... خالصانه پاک و با مهری که سر منشأش تویـی... آبجی تنهای من... به پاس محبتات... به خاطر بودنت... به خاطر تمام روزهایی که با بداخلاقی های من ساختی... دم نزدی با وجود تمام مشکلاتت... صبوری کردی... ممنونتــــــــــــــــــتم... ####...
ادامه مطلب