
عرضم به حضور بعضــــــــــیا... یه حرفایی گفتن خیلیـــــــــــا... کلیشه ملیشه نیست تو کار ما بخــدا... همونایی هم که میگم حرف دل من و رفیقامـــــــــــه... پــــــــــس... مشکل داری نمیگم هری... میگم می خوای تشریفتو ببری ببـــــــــــر... می خوای باشی هم باش... من مشکلی ندارم.... دعوا که ندارمـــــــــــــــــــــــ......
ادامه مطلب