
دیدی نازنین نیومدی؟؟؟؟؟ بازم شدم همون دریده قبلی... الی میگف حال و روانت خوش نی... دیدی دوباره برگشتم آره به همون آدم قبلی... بهت گفته بودم نازنین... برنگشتی و منو آتیش زدی... دلم میسوزه چون این اشکام آخرین برایه که خیره میشن به این صفحه لعنتی... دیگه هیچوقت جلوی این مانیتور خیره نمیشم و گریه نمیکنم...
ادامه مطلب
داداشا آبجیا... خواهشـــــــــــــــــا... اگه می خواین فحش بدین... درخواست بدین... از همون اول ورودتون خارج شین... نظــــــــــر نمی خوام... معرفت میخوام... آدمای باجنبه تو این وبلاگن... پس جنبه ندارین... خروج رو که بلدین... در ضمن از تمام دوستای عزیزی که دلگرمی منن... تشکـــــــــر ویژه دارم...❤❤❤❤...
ادامه مطلب