واسه اینکه باشی تو وب...
بیام باهات بحرفم...
دلتنگیمو رفع کنی بگی خواهری غصه نخور....
باشی فقط اینکه باشی..
حسرت مونده تو دلم...
پنجشنبه پنجم اسفند ۱۳۹۵ | 21:23 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18