
داداشا آبجیا... خواهشـــــــــــــــــا... اگه می خواین فحش بدین... درخواست بدین... از همون اول ورودتون خارج شین... نظــــــــــر نمی خوام... معرفت میخوام... آدمای باجنبه تو این وبلاگن... پس جنبه ندارین... خروج رو که بلدین... در ضمن از تمام دوستای عزیزی که دلگرمی منن... تشکـــــــــر ویژه دارم...❤❤❤❤...
ادامه مطلب